dilluns, 18 d’octubre del 2010

Els 10 millors salts

Hola manrussos,

Degut a l'alta densitat de la meva agenda, últimament no tinc temps per deleitar-vos amb la meva prosa recargolinada. Sí que he trobat un moment però, per a penjar aquest video que va aparèixer com un bolet mentres buscava alegrement "Mortal balconing" al YouTube.



Es pot discutir si hi falta aquell salt o aquell altre o si aquest hauria d'anar abans que aquell. Però és indiscutible que tots els protagonistes del video tenen uns pebrots de tamany juràssic. I encara es pot discutir menys que al tiu del número 1 (el sr Joseph Kittinger; vegeu la seva bibliografia) directament li faltava un bon tros de cervell.

Salut manrussos!!

3 comentaris:

marc ha dit...

UAU! quins pillats! per uns moments pensava que era el Lluc amb el seu súper salt des de l'avió jajaja

Mikel ha dit...

Iep, Aju la imatge del principi on surt el cartell del anunci dels salt i hi ha un grup de nois assentats a l'esquerra de la pantalla! Jo he estat assentat allà fa un parell d'anys, és a Noruega, Carretera dels Trols!

Paisatge molt recomanable!

Jaume ha dit...

Ostres, i jo que em creia molt valent per haver saltat des d'aquelles roques properes a la central de Vandellós.