divendres, 5 de desembre del 2008

Kate Bush - Wuthering heights

Coneixeu a la Kate Bush?? la meva història amb aquesta cantant comença quan tenia cap a 16 o 17 anys. Estava mirant l'Sputnik (no recordo la presentadora d'aquell moment però segur que ja no era la Txe Arana) i van posar aquest video-clip. És una d'aquelles cançons que et queda gravada (suposo que voltava pel meu cap d'haver-la sentit de més petit). Des de llavors fins avui l'he sentit molt poques vegades però vaig seguir recordant-la fins que l'any passat em vaig comprar el disc "The kick inside" i la cançó estava allà.
El disc diria que va sortir l'any 1978 i la cançó possiblement us sonarà, però tot i això la dona no és una estrella del rock.
Res, que m'encanta aquesta cançó i espero que també us agradi a vosaltres. Quan la vaig veure per primer cop vaig pensar que tots plegats s'havien menjat un tripi i van fer el video-clip.

Res, que no me'l deixa penjar. Ja ho provaré una altra hora, però el tins en el muro del facebook

1 comentari:

malayalam ha dit...

aquesta cançó de petit sempre m'havia fet certa por...