dimecres, 9 de gener del 2008

Les mil cares de la tragèdia - Cap d'any 07-08

Això comença a fer un pèl de peste, però bé, paciència a veure si us animeu a escriure mamons. Buenu, de moment només volia penjar les fotos del cap d'any manrús, però m'ha fet mandra. Volia penjar un fitxer .rar per no haver de penjar totes les fotos d'una en una, però no he trobat la manera. Suposo que la qüestió és trobar un lloc on deixin penjar arxius gratuïtament i llavors posar el link a l'arxiu, però no ho he trobat. A l'espera que el master de la pradera (o del camp) m'expliqui com ho he de fer us penjo un mosaic resum del què va ser el cap d'any manrús. Hi ha gent que no surt, però no és discriminació, és que els altres acaparaven la càmara.


Crec que podríem iniciar un concurs de "jetus horrendus". Jo de moment donaria com a guanyador al Miqui degut a la espontaneïtat del jetu, situat a la part superior centre de la foto. Sense desmerèixer el jetu amb sang del Joan Pere (Hi va haver un moment a l'Abbey Road que em pensava que se m'havia petat un gra perquè tenia sang a la cara, però no!!! El què passava és que feia poc que li havia fet un petó al JP i era a ell a qui se li havia petat un gra!!!!!! AAAAAARRRGHHH!!!). Menció especial també per als jetus espontanis del Fitó (al mig del quadrant de baix a l'esquerra) i el Miki altre vegada (part inferior esquerra) i també per al jetu preparat de l'Anna al centre a baix.
La qualitat del mosaic ha baixat bastant al penjar-lo, però si cliqueu a sobre la foto s'obre i la qualitat és genial (fins i tot s'aprecien els grumulls de pus del JP).

P.D.: Ja van sent hora que Herr Fitó ens expliqui les seves aventures germanes. Post or die Herr Fitó.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Dono clarament el meu punt per a herr Fitó. Pel que es veu a la foto, en aquells moments no tenia més remei que ser espontani...

Unknown ha dit...

Noooooooo! Jo crec que el premi hauria de ser per l'Anna pel careto yonker i demacrat que exhibeix a la foto de l'esquerre.

Fitó ha dit...

Jo voto pel 6q amb careto Kame-Hame abaix a l'esquerra. Vull pensar que es cara Kame-Hame i que la cosa es queda aquí!! Jejeje

Jo escriuré aviat, tan aviat com descubreixi que carai li passa que no puc fer posts!!

Fins aviat!!