dimarts, 3 de juny del 2008

From Washington D.C. to Los Angeles

Bones manrussians i manrussianes!!!
Ja tornem a estar estar per aquí. Aquesta vegada per mostrar-vos un parell de fotografies de Washington D.C. i de Los Angeles. Resulta que una amiga de Macedònia està ara a Washington amb el seu xicot i treballant. Excusa perfecte per visitar Washington amb guia turística en el pack i el sofà més còmodo en el que he dormit mai. Potser ho va fer que per primera vegada des de que estic aquí vaig poder sortir de festa com cal!! Amb música, ballarugues, whiskey barat i una conversa de borratxera sobre l'American Way of Live amb l'americà més antiamericà que em podia trobar. Havia d'animar a aquell pobre home dient-li que també tenien coses bones!! Però estava massa decepcionat amb l'enorme Shopping Center en el que s'havia convertit el seu país. Amb el cap ja clar vaig poder visitar el Memorial de Lincoln (recordeu l'escena de quan en Forrest Gump es retrova amb la Jenny i s'abracen al mig del llaquet?), el Memorial de Jefferson i el Capitol. Tot molt maco.
I el cap de setmana següent, vaig aprofitar per visitar a una altra amiga de Tunísia que vaig conéixer a Barcelona fent les mateixes pràctiques jo vaig fer a Macedònia i que està treballant a Santa Barbara, California. Mira quina casualitat!! Si voleu us diré on vull viatjar, per si voleu anar tirant, buscar feineta i guardar-me un lloc per dormir. Doncs cap a California, on també hi havien uns colegues de Tunísia de la colega que també la visitaven i que de pas vam visitar a un altre colega d'un dels colegues ja citats i que està a Santa Mónica (la platgeta de los Vigilantes de Playa). Vam aprofitar per visitar les "pijadetes"(pronunciar en castellà) de Los Angeles així com el Hollywood Boulevard (el de les estrelletes al terra), el Sunset Boulevard (prefereixo la Rambla) i el barri de Beverly Hills (amb el Brandon i la Kelly). Abans de tornar a cap a Santa Barbara vam decidir tornar al Sunset Boulevard a fer un birreta, però el nostre amic GPS va començar a liar-nos (turn right turn left) per Los Angeles fins que vam veure un carrer amb llumetes i bars. Aparquem i fem la birra aquí. Perfecte!! I resulta que estem fent la birra en la zona gay de Los Angeles!! Doncs saps què? Ens cubrim la retaguarda i aquesta ronda la pago jo. Que se'ns ha fet tard ja per anar voltant i ens tancaran que tanquen a les dues.
Una abraçada molt forta des dels USA!!!
Albert







2 comentaris:

Anònim ha dit...

iepa fito!!!!!!!!
jo també tinc aquestes fotos!!!jejej!!
washington DC!!!
et fas una idea de l'inmensitat allà eh?? és una passada, tot és gros allà!, els carrers, els monuments, els jardins, els cotxes...menys les cases!!jeje!La zona de bars també està molt bé, tot i què jo sola per allà...no sé si tindria collons de ficar-m'hi!
veig que no pares, això és bona senyal, segueix-nos informant i ens seguirem morint d'enveja! m'encanta!!
molts petons des de menorca!

Anònim ha dit...

Nano!!

Què bé que vius!!! Ja tinc guardat el blog per poder seguir les teves aventures!!

Per cert, m'he perdut una mica... has visitat a una colega, a la què havien visitat uns colegues que tenen uns colegues, que els seus colegues viuen on el colegues de qui?? jajaja