divendres, 27 de maig del 2011

Pels camins del bages III - PR-C 74

Hola manrussos!

Després d'uns mesos de sequera bloguística, m'he assentat davant de l'ordinador amb la intenció de reemprendre el relat de les nostres rutilles comarcals.

Som dissabte, són les vuit del matí i ja estic amb el teclat a les mans, com cada dia.

Heretgia!!! A la foguera!!!

He de dir en la meva defensa que avui el Barça juga la final de la xampions i que la perspectiva cada cop més propera de disfrutar-ne, ha fet que des de les 6 del matí estigúes donant voltes. De fet, no en enganyem, em sembla que és més la perspectiva de la barbacoa, la tarda de póquers i, en definitiva, la jornada completa de xauxa i descontrol el què m'ha generat unes cuques de cavall.

Això però, no té res a veure amb el que havia de ser el contingut d'aquest post. L'objectiu d'aquest era informar-vos d'un PR d'Aguilar de Segarra que vaig anar a fer amb bici ahir a la tarda i fer la prova d'incrustar l'enllaç al wikiloc.

Primer fem la prova de incrustació:

nnngggggggnnnnnn pppppppppfffffffffffffffffffffff



Apa, ja està!!

És un camí molt tranquil, no recomanable per fer-lo a peu, ja que és majoritàriament pista d'aquella dura de collons. Amb bici es fa bé, té una pujada bastant bèstia al principi i a partir d'allà va fent.

Jo em vaig despistar i em vaig saltar un troç llarg de camí, així que vaig fer uns 17km en 1h 20min enlloc dels 24km que pertocaven.

Tranquil·litat, masies, ermites i altres entretenimentos i atacs de gossos pollosos. Li posaríem un 7 o un 8, amb bici, a peu ni se us acudeixi.

Bueno, amb la tonteria ja he liquidat mitja hora. Ja queda menys per Wembley!!

Salut manrussos!

3 comentaris:

marc ha dit...

Ei nanu!! suposo que els camins no eren empedrats no??? aviat ja tindràs el títol del PR's king!!

Ciscu ha dit...

No eren empedrats no. Imagina't com arriba a ser de fàcil aquest PR que no vaig haver de baixar de la bici en cap moment. Jo!!! Flipa!!! És quasi una carretera.

Jaume ha dit...

Treuries petroli de Manresa nanu!!! d'una excursioneta en bici de pa sucat amb oli ets capaç de fer-ne un post amb cara i ulls. De fet, ja ho dius a l'escrit, parles de tot menys de l'excursió.
molt bé la incrustació.

Agur