dissabte, 23 de gener del 2010

Cursa dels dos turons

Bon any manrussos!!

Més de tres mesos després de l'últim post, m'estic podrint per casa i he decidit penjar les fotos de la cursa dels 2 turons de Moià. Hi vam anar amb el Marconi, suposo que a partir d'ara em podreu dir Sam, pq el Marc és el putu Frodo Bolsón i sembla que alguns li diuen Rivendel al Moianès.

La cursa molt maca, vam poder gaudir del ventall infinit de gruixos i textures que ens pot oferir el fang: fang d'un pam de fons en una pujada del 20%, fang congelat, fines i relliscoses capes de fang sobre pedra, fang que s'enganxa a les soles formant paquets de mig quilo, fang que salta i s'adhereix al bessó formant una crosta,... en fi, de veritat que la cursa va ser molt maca, una mica suïcida, però molt maca.


Tota la cursa fent-li de llebre al Marc!!! Sort que al final el vaig convèncer pq no em matxaqués a l'esprint!!

Al final mitja taula llarga arribant sobradets. Prou bé, contant que encara portem un llast de 3 kg de torrons.

3 comentaris:

Raül ha dit...

Impressionant les descripcions del fang. He trobat a faltar el putrefacte i pudent :)
Esteu ben ficats en això de córrer. Mola!!!
Uan abraçada!

Jaume ha dit...

Que consti que em connecto molt de tant en tant. A la nova feina estic més motivat i no faig tantes escapades per l'univers de la xarxa

Farreti ha dit...

Collons Jaume!! però ja que et connectes comenta algo del post, jejej....

Tot i que una mica tard per la meva part, de conya lo de la cursa de Moià. A veure si us animeu a la Crono, els Matxos i Sant Hilari que en podem liar una de bona.

Una abraçada manrussos!!!